Advanced Search Engine Optimization (SEO) - eLearning
4.900,00 NOK
- 60 hours
Vårt avanserte kurs i søkemotoroptimalisering (SEO) vil gjøre deg om til en fullverdig SEO-profesjonell som kan skape vedvarende vekst i din nettsides viktigste markedsføringskanal. Du vil beherske de mange aspektene ved SEO, inkludert søkeordsanalyse, teknisk SEO, lenkebygging, analyse og mer. SEO-opplæringen er nyttig for alle som ønsker å bli dyktige innen beste praksis for SEO: markedsføringsjefer, digitale markedsføringsprofesjonelle, innholdsforfattere, markedsførings- og salgsprofesjonelle, ledere, ingeniører, bedriftsøkonomer, kommunikasjonsutdannede, samt entreprenører og bedriftseiere.
Læringsutbytte
Når du har fullført dette kurset, vil du være i stand til å oppnå følgende:
Lage overbevisende markedsføringsinnhold
Skape spennende og engasjerende markedsføringsinnhold, identifisere potensielle kunder og utvikle en effektiv strategi for innholdsmarkedsføring. Formulere merkevarebudskap, utforme passende retningslinjer for innhold og etablere beste praksis for ulike medieformer, inkludert sosiale medier, bilder, osv.
Lære forfremmelsesstrategier
Å lære strategier for innholdsmarkedsføring, taktikker og beste praksiser for å produsere overbevisende innhold, å utvikle passende innhold for ulike publikumssegmenter, samt å finne bransjeinnflytelsespersoner og identifisere muligheter for promotering.
Arbeide med data og analyse
Utnytt data fra ulike kilder for å gjennomføre kvantitativ og kvalitativ forskning og levere handlingskraftige, datadrevne forretningsinnsikter, samt utføre digital dataanalyse for å utlede essensielle innsikter for alle aspekter av kundens livssyklus på tvers av digitale kanaler
Forståelse av nettanalyse
Forstå konseptene med nettanalyse fra grunnen av til å mestre analyser på tvers av digitale kanaler. Oppnå dyp kunnskap om nettanalyse, sosialanalyse, mobilanalyse og innholdsanalyse
Forstå innvirkningen av analyser
Skaff deg en helhetlig forståelse av hvordan digital og dataanalyse påvirker konverteringstrakten, kundebevaring og -anskaffelse, kostnad per anskaffelse, kundens livstidsverdi og generell kundeengasjement
Lær de riktige verktøyene
Lær hvordan du bruker Google Analytics, Google Digital Studio, Klipfolio og Tableau
Kursplan
Grunnleggende om søkemotoroptimalisering
Leksjon 01
- Kursintroduksjon
- Leksjon 1 Introduksjon til SEO
- Leksjon 2 Hvordan søkemotorer fungerer
- Leksjon 3 Typer SEO
- Leksjon 4 Nøkkelordforskning og konkurranseetterretning
- Leksjon 5 Optimalisering på siden
- Leksjon 6 Optimalisering utenfor siden
- Leksjon 7 Duplikatinnhold
- Leksjon 8 Design og arkitektur
- Leksjon 9 Lokal SEO
- Leksjon 10 Algoritmeoppdateringer og endringer i SEO
- Leksjon 11 Integrering av SEO med andre disipliner
- Leksjon 12 SEO-verktøy
- Leksjon 13 Hvordan bygge en vellykket karriere innen SEO
- Quiz om grunnleggende søkemotoroptimaliseringAvansert søkemotoroptimalisering
Leksjon 02
- Leksjon 1: Introduksjon til SEO
- Leksjon 2: Hvordan Søkemotorer Fungerer
- Leksjon 3: Nøkkelordanalyse
- Leksjon 4: Optimalisering På Siden
- Leksjon 5: Nettsideadministrasjon og Optimalisering
- Leksjon 6: Optimalisering Utenfor Nettsiden (Off-Page SEO)
- Leksjon 7: Planlegging av en Ny Nettside
- Leksjon 8: Markedsføring av Din Optimaliserte Nettside
- Leksjon 9: Analyse og Måling
- Leksjon 10: Hva Nå - Læringsvei videre
Avansert innholdsmarkedsføring
Leksjon 03
- Leksjon 1: Introduksjon til innholdsmarkedsføring
- Leksjon 2: Utvikling av en visjon for suksess med innholdsmarkedsføring
- Leksjon 3: Utvikling av en forretningsplan for innholdsmarkedsføring
- Leksjon 4: Skape en vellykket strategi for innholdsmarkedsføring
- Leksjon 5: Skape en bemerkelsesverdig redaksjonell oppdragsbeskrivelse
- Leksjon 6: Målrette kundeintensjoner i stedet for demografi
- Leksjon 7: Målrette nøkkelpåvirkere
- Leksjon 8: Produsere hjelpsomt, sentralt og heltemodig innhold konsekvent
- Leksjon 9: Produsere engasjerende innhold oftere
- Leksjon 10: Bruke effektive B2C- og B2B-innholdsmarkedsføringstaktikker
- Leksjon 11: Bygge vellykkede B2C- og B2B-sosiale medieplattformer
- Leksjon 12: Hjelpe kunder med å finne informasjonen de søker
- Leksjon 13: Hjelpe nøkkelpåvirkere med å påvirke kjøperens beslutningsprosess
- Leksjon 14: Måle innholdseffektivitet
- Leksjon 15: Måle avkastning på markedsføringsinvesteringer
- Leksjon 16: Forbedre ved å eksperimentere med nye initiativer
- Leksjon 17: Forbedre effektiviteten ved å bli mer sofistikert eller moden
- Leksjon 18: Innholdsmarkedsføring i overskuelig fremtidAvansert nettanalyse
Leksjon 04
- Leksjon 1: Introduksjon til digital analyse
- Leksjon 2: Byggesteiner
- Leksjon 3: Grunnleggende om digital analyse
- Leksjon 4: Forretningsperspektiv
- Leksjon 5: Metodikk-Lean Six Sigma
- Leksjon 6: Grunnleggende om dataanalyse
- Leksjon 7: Analyseperspektiv som gir innsikt
- Leksjon 8: Muliggjørende evner
- Leksjon 9: Håndtering av analyser
- Leksjon 10: Publikum
- Leksjon 11: Anskaffelse
- Leksjon 12: Atferd
- Leksjon 13: Konverteringer og innføring
- Leksjon 14: Bevaring og ekspansjon
- Leksjon 15: Påvirkning
- Leksjon 16: Personvern og etikk
- Leksjon 17: Avslutning
Nøkkelfunksjoner
35 timer med høykvalitets selvstudiumsmateriale
Med livstids tilgang til selvstyrt læring, kan du lære deg Googles populære verktøy som Nøkkelord, Trender og Søkekonsoll.
20+ prosjekter basert på virkelige industrier
For å få en 360-graders forståelse av planlegging og markedsføring av et nettsted
Kursbevis anerkjent av industrien
For å gi karrieren din som SEO-spesialist et løft
Hvorfor det er verdt tiden din!
Profesjonelle sertifiseringer er viktige for din personlige utvikling og øker troverdigheten til din ekspertise i feltet. Her er 6 andre fordeler:
Skap et konkurransefortrinn
Forbedre dine kunnskaper og ferdigheter
Profesjonell troverdighet
Karrierefremgang
Personlig utvikling
Møte profesjonelle eller bedriftskrav
Trenger du bedriftsløsning eller LMS-integrasjon?
Fant du ikke kurset eller programmet som ville være passende for din bedrift? Trenger du LMS-integrasjon? Ta kontakt med oss! Vi er agile og løser alt!