Resultater: 14
IT Service & Architecture
ITIL®4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services - eLearning (eksamen inkludert)
- 21 hours
- 9.500,00 NOK
ITIL 4 Specialist: Acquiring & Managing Cloud Services-kurset er designet for alle som trenger leverandøruavhengig, brukersentrert veiledning for å utvikle en praktisk forståelse av hvordan kjøp av skytjenester og teknologien kan integreres med og støtte en bredere forretningsstrategi og -funksjoner.
Denne sertifiseringen utforsker konseptet «brukerreisen for skytjenester», som samordner viktige ITIL-konsepter som veiledende prinsipper og tjenesteverdikjeden for å gi et helhetlig syn på og forståelse av hele anskaffelseslivssyklusen. Ved hjelp av ITIL-rammeverket utforskes anskaffelse, implementering og løpende evaluering av skytjenester og -teknologier for å sikre at de gir verdi.
IT Service & Architecture
ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil - eLearning (eksamen inkludert)
- 9.500,00 NOK
ITIL 4 Spesialist: Overvåkning, støtte og oppfyllelse er en serie av ITIL 4 Practice Manager-moduler som hjelper enkeltpersoner med å demonstrere sin forståelse og implementering av prinsippene i de fem ITIL-ledelsespraksisene for å maksimere verdien både på strategisk og operasjonelt nivå.
Dette er et e-læringskurs (selvstudium) som er tilgjengelig når som helst med offisiell eksamenskupong inkludert. Kurset og materialet er på engelsk.
IT Service & Architecture
IT4IT™ 3 Foundation (Level 1) Sertifisering - Klasserom (eksamen inkludert)
- 2 days
- 19.500,00 NOK
IT4IT™-referansearkitekturen, versjon 3, er en standard fra The Open Group som beskriver en referansearkitektur og en verdikjedebasert driftsmodell for håndtering av IT-operasjoner. IT4IT™ benytter en verdikjedetilnærming for å utvikle en funksjonell modell implementert av IT. Dette rammeverket identifiserer nøkkelaktivitetene som IT må utføre for å bidra til selskapets konkurransekraft.
Med IT4IT™-referansearkitekturen, versjon 3, vil IT-spesialister finne verdikjedetilnærmingen og referansearkitekturen som definerer et integrert styringsrammeverk fokusert på tjenestens livssyklus.
IT Service & Architecture
ITIL®4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) - Klasserom (eksamen inkludert)
- 2 days
- 19.500,00 NOK
ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan & Improve gir IT-fagfolk de praktiske ferdighetene som kreves for å skape en «lærende og forbedrende» IT-organisasjon med et sterkt og effektivt strategisk fokus. Modulen tar for seg innvirkningen og effekten av Agile og Lean-arbeidsmetoder og hvordan de kan utnyttes til en organisasjons fordel. Den gir en praktisk og strategisk metode for å planlegge og implementere kontinuerlig forbedring med nødvendig smidighet.
ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan & Improve som tilbys av AVC er akkreditert av PeopleCert, på vegne av AXELOS, basert på partneravtaler og oppfyller akkrediteringskravene.
IT Service & Architecture
ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value - Klasserom (eksamen inkludert)
- 3 days
- 19.500,00 NOK
I løpet av dette kurset lærer du det grunnleggende om ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value. Kurset utvikler en forståelse av de ulike trinnene en tjenesteleverandør må analysere for å utvikle sin kundereise. Målet er at kunder og interessenter skal ha positive opplevelser av relasjonen med tjenesteleverandøren (Customer/User Experience). Dette krever en forståelse av interessentenes opplevelser av ulike kontakter med tjenesteleverandøren. Opplevelsene etableres ved ulike berøringspunkter, og kurset lærer deg hvordan du kan identifisere og forbedre verdiopplevelsen ved disse berøringspunktene.
IT Service & Architecture
ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support - Klasserom (eksamen inkludert)
- 2 days
- 19.500,00 NOK
I dette ITIL® 4 Specialist-kurset lærer du hvordan du kan fokusere på integrering av ulike verdistrømmer og aktiviteter for å skape, levere og støtte produkter og tjenester, samtidig som du lærer om praksis, metoder og verktøy for å håndtere dette. Kurset tar for seg kundeoperasjoner, tjenesteleverandørens og leverandørens rolle i å administrere og støtte tjenester.
Kurset beskriver også hvordan aktivitetene design, bygging og test for utvikling av produkter og tjenester foregår gjennom verdistrømmer og med støtte fra aktiviteter i tjenesteverdikjeden. Create, Deliver and Support beskriver hvordan organisasjoner kan fortsette å levere innovative og pålitelige tjenester til kundene sine i et stadig mer konkurranseutsatt marked.
IT Service & Architecture
ITIL®4 Foundation - Klasserom (Inkludert eksamen)
- 2 days
- 16.500,00 NOK
ITIL®4 Foundation-nivåkurset gir deltakerne en grundig introduksjon til grunnleggende konsepter innen ITIL4. Det hjelper deg å forstå prinsippene i ITIL4 og viser hvordan arbeidet til enkeltpersoner og organisasjoner kan forbedres. Vårt ITIL4 e-læringskurs gir deltakerne en grundig forståelse av ITIL4 Foundation. Kurset er utarbeidet av våre dyktige forelesere som har omfattende erfaring med praktisk anvendelse av ITIL Service Management.
ITIL4 er utviklet for å tilby en smidig overgang fra organisasjonens nåværende måte å jobbe på til en mer moderne, fleksibel og effektiv tilnærming. ITIL4 hjelper organisasjoner med å tilpasse arbeidsmåten sin til den moderne digitale verden. Den legger stor vekt på smidig arbeid og viktigheten av å jobbe sammen. ITIL 4 gjør det mulig for IT-teamene å fortsette å spille en viktig rolle i den moderne forretningsstrategien.
IT Service & Architecture
ITIL®4 Specialist High Velocity IT - eLearning (eksamen inkludert)
- 9.500,00 NOK
ITIL® 4 Specialist: High-Velocity IT-kurset er utviklet for å gjøre det mulig for utøvere å utforske hvordan digitale organisasjoner og digitale driftsmodeller fungerer i såkalte High-Velocity-miljøer. Kurset vil gjøre deg kjent med arbeidsmetoder som smidig og lean ledelse og teknologier som automatiseringstesting, nettskyen og mer. Kurset er relevant for ITIL Managing Professionals (ITIL MPs) og ITIL Strategic Leaders (ITIL SLs), som jobber for å levere IT med høy hastighet.
Kurset er basert på ITIL® 4 Specialist: High-Velocity IT-sertifisering fra AXELOS. Kurset tar for seg detaljene i digital transformasjon og hjelper organisasjoner med å utvikle seg mot en konvergens mellom organisasjon og teknologi, eller alternativt etablere en ny digital organisasjon.
IT Service & Architecture
ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value - eLearning (eksamen inkludert)
- 9.500,00 NOK
I løpet av dette e-læringskurset lærer du det grunnleggende om ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value. Kurset utvikler en forståelse av de ulike trinnene en tjenesteleverandør må analysere for å utvikle sin kundereise. Målet er at kunder og interessenter skal ha positive opplevelser av relasjonen med tjenesteleverandøren (Customer/User Experience). Dette krever en forståelse av interessentenes opplevelser av ulike kontakter med tjenesteleverandøren. Opplevelsene etableres ved ulike berøringspunkter, og kurset lærer deg hvordan du kan identifisere og forbedre verdiopplevelsen ved disse berøringspunktene.
IT Service & Architecture
ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support - eLearning
- 9.500,00 NOK
I dette ITIL® 4 Specialist-kurset lærer du hvordan du kan fokusere på integrering av ulike verdistrømmer og aktiviteter for å skape, levere og støtte produkter og tjenester, samtidig som du lærer om praksis, metoder og verktøy for å håndtere dette. Kurset tar for seg kundeoperasjoner, tjenesteleverandørens og leverandørens rolle i å administrere og støtte tjenester.
Kurset beskriver også hvordan aktivitetene design, bygging og test for utvikling av produkter og tjenester foregår gjennom verdistrømmer og med støtte fra aktiviteter i tjenesteverdikjeden. Create, Deliver and Support beskriver hvordan organisasjoner kan fortsette å levere innovative og pålitelige tjenester til kundene sine i et stadig mer konkurranseutsatt marked.
IT Service & Architecture
ITIL®4 Leader: Digital & IT Strategy - eLearning (eksamen inkludert)
- 11.500,00 NOK
ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy (ITIL 4 DITS)-modulen vil fokusere på å tilpasse digital forretningsstrategi med IT-strategi. Modulen dekker også hvordan forstyrrelser fra nye teknologier påvirker organisasjoner i hver bransje og hvordan forretningsledere responderer. Utviklingstakten i den digitale verden har aldri vært så rask, og organisasjoner må være fleksible og tilpasse seg det stadig skiftende miljøet hvis de ønsker å fortsette å levere verdi til sine kunder samtidig som de forblir konkurransedyktige i markedet.
Kurset er basert på ITIL-modulen ITIL 4 Leader, Digital and IT Strategy (DITS), og er et ITIL Intermediate-kurs rettet mot ledere og strateger. Dette kurset gir et nytt perspektiv på ITIL-pakken ved å løfte diskusjonen av ITIL-konsepter til et strategisk nivå for bedriftsledere eller de som jobber tett med toppledelsen.
IT Service & Architecture
ITIL®4 Foundation - eLearning (eksamen inkludert)
- 14 hours
- 8.500,00 NOK
AVCs ITIL® 4 Foundation er den mest anerkjente grunnleggende ITIL-sertifiseringen tilgjengelig for IT-profesjonelle. Den nylig oppdaterte ITIL-veiledningen vil bli kalt ITIL 4, noe som gjenspeiler den nye versjonens rolle i å støtte enkeltpersoner og organisasjoner gjennom den fjerde industrielle revolusjonen. ITIL 4 Foundation-kurset er designet for å introdusere studenter til styringen av moderne IT-aktiverte tjenester og de viktigste konseptene innen tjenestearkitektur.
Dette kurset gir elevene en forståelse av ITIL 4, inkludert felles språk og nøkkelkonsepter, tjenestenes livssyklus, hvordan livssyklusstadiene er koblet sammen, de involverte prosessene og de beste praksisene for å forbedre deres arbeid og arbeidet til deres organisasjon.
Kursene på denne siden tilbys i samarbeid med iLEARN (ATO/tilknyttet AXELOS Limited)
Trenger du bedriftsløsning eller LMS-integrasjon?
Fant du ikke kurset eller programmet som ville være passende for din bedrift? Trenger du LMS-integrasjon? Ta kontakt med oss! Vi er agile og løser alt!