ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve - eLearning (Eksamen Inkludert)
9.500,00 NOK
- 21 hours
ITIL® 4-spesialisten: Samarbeid, Sikre og Forbedre (CAI)-modulen er utviklet for IT-profesjonelle som ønsker å forbedre samarbeid, tjenestesikring og kontinuerlig forbedring innen IT-tjenestestyring. Dette kurset gir deltakerne praktiske ferdigheter og strategier for å optimalisere IT-tjenester, tilpasse dem til forretningsmål og drive effektivitet i et dynamisk IT-miljø.
Nøkkelfunksjoner
Språk
Kurset og materialet er tilgjengelig på engelsk
Nivå
Mellomnivå
Tilgang
120 dagers tilgang til e-læringsplattformen når som helst (selvstudium)
3 timer totalt med videomateriale
med anbefalt studietid på 21 timer
Materialer
Nedlastbare PDF-dokumenter med detaljert innhold for hver leksjon.
Manuell
PeopleCert Offisielt Opplæringsmateriell (OTM)
Offisiell eksamen inkludert
1 eksamenskupong gyldig i 1 år. Online eksamen kan planlegges når som helst
Sertifisering inkludert
ITIL® 4-spesialist: Samarbeid, Sikre og Forbedre
Kursplan
Relasjonsledelse
Leksjon 01
Kursintroduksjon
Leverandørstyring
Leksjon 02
Tjenestenivåstyring
Leksjon 03
Kontinuerlig forbedring
Leksjon 04
Informasjonssikkerhetsledelse
Leksjon 05
Læringsutbytte
Når du har fullført dette kurset, vil du være i stand til å oppnå følgende:
prinsipper
Klargjøring av de grunnleggende konseptene, prinsippene, verdien og utfordringene forbundet med ITIL 4s fem styringspraksiser.
interessenter
Sikre at interessentene forstår de strategiske og operative forutsetningene for samarbeidsdrevet verdiskaping og oppnåelse av forretningsmål.
strømmer
Sømløst å innlemme disse praksisene i organisasjonens verdistrømmer.
synergier
Forbedre forståelsen av grensesnittene og synergiene mellom de fem praksisene.
metrikker
Implementering av måleparametere og suksessfaktorer for å forbedre den generelle ytelsen.
vurdere
Evaluere, vurdere og utvikle kapasiteten til ulike praksiser gjennom anvendelsen av ITIL-modenhetsmodellen.
Hvem bør melde seg på dette programmet?
dette kurset er rettet mot alle IT-profesjonelle som ønsker å forbedre sine ferdigheter i å etablere effektiv tverrfaglig samarbeid, optimalisere verdistrømmer for tjenester, og anvende nøkkelkonsepter fra de fem ITIL-styringspraksisene på både strategisk og operasjonelt nivå.
ITSM-ledere
ITSM-utøvere som forvalter IT-drevne produkter og tjenester
IT-tjenestestyringsprofesjonelle
Eksamensdetaljer
Forutsetninger
For å få tilgang til noen av ITIL 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve-modulene, må kandidater ha et ITIL 4 Foundation, ITIL® v3 Foundation eller et hvilket som helst neste ITIL® v3-nivå sertifikat eller et ITIL 4 Managing Professional Transition.
For å få tilgang til eksamen, er det obligatorisk å ha deltatt på et akkreditert opplæringskurs.
Eksamensdetaljer
- Varighet på 90 minutter (25 % ekstra tid for kandidater som tar eksamen på et annet språk enn sitt morsmål)
- Lukket bok
- 60 flervalgsspørsmål
- 1 poeng for hvert riktig svar
- Bestått: 39/60 poeng - 65%
Lisensiering
og likestillingspolitikk
Lisensiering og akkreditering
ITIL®4-spesialistkurset er akkreditert av Peoplecert, basert på partneravtalen og oppfyller akkrediteringskravene.
Likestillingspolitikk
PeopleCert: PeopleCert tilbyr en spesiell hensynspolicy for tilrettelegging av eksamener. Kandidater som trenger tilrettelegging bør henvise til PeopleCerts vilkår og retningslinjer på PeopleCert Special Considerations Policy.
Ofte stilte spørsmål
Trenger du bedriftsløsning eller LMS-integrasjon?
Fant du ikke kurset eller programmet som ville være passende for din bedrift? Trenger du LMS-integrasjon? Ta kontakt med oss! Vi er agile og løser alt!