ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve - eLearning (Eksamen Inkludert)

9.500,00 NOK

  • 21 hours
eLæring

ITIL® 4-spesialisten: Samarbeid, Sikre og Forbedre (CAI)-modulen er utviklet for IT-profesjonelle som ønsker å forbedre samarbeid, tjenestesikring og kontinuerlig forbedring innen IT-tjenestestyring. Dette kurset gir deltakerne praktiske ferdigheter og strategier for å optimalisere IT-tjenester, tilpasse dem til forretningsmål og drive effektivitet i et dynamisk IT-miljø.

Nøkkelfunksjoner

Språk

Kurset og materialet er tilgjengelig på engelsk

Nivå

Mellomnivå

Tilgang

120 dagers tilgang til e-læringsplattformen når som helst (selvstudium)

3 timer totalt med videomateriale

med anbefalt studietid på 21 timer

Materialer

Nedlastbare PDF-dokumenter med detaljert innhold for hver leksjon.

Manuell

PeopleCert Offisielt Opplæringsmateriell (OTM)

Offisiell eksamen inkludert

1 eksamenskupong gyldig i 1 år. Online eksamen kan planlegges når som helst

Sertifisering inkludert

ITIL® 4-spesialist: Samarbeid, Sikre og Forbedre

Hero

Kursplan

Hero
  1. Relasjonsledelse

    Leksjon 01

    Kursintroduksjon

  2. Leverandørstyring

    Leksjon 02

  3. Tjenestenivåstyring

    Leksjon 03

  4. Kontinuerlig forbedring

    Leksjon 04

  5. Informasjonssikkerhetsledelse

    Leksjon 05

Læringsutbytte

Når du har fullført dette kurset, vil du være i stand til å oppnå følgende:

prinsipper

Klargjøring av de grunnleggende konseptene, prinsippene, verdien og utfordringene forbundet med ITIL 4s fem styringspraksiser.

interessenter

Sikre at interessentene forstår de strategiske og operative forutsetningene for samarbeidsdrevet verdiskaping og oppnåelse av forretningsmål.

strømmer

Sømløst å innlemme disse praksisene i organisasjonens verdistrømmer.

synergier

Forbedre forståelsen av grensesnittene og synergiene mellom de fem praksisene.

metrikker

Implementering av måleparametere og suksessfaktorer for å forbedre den generelle ytelsen.

vurdere

Evaluere, vurdere og utvikle kapasiteten til ulike praksiser gjennom anvendelsen av ITIL-modenhetsmodellen.

ITIL-spesialistkurs

Hvem bør melde seg på dette programmet?

dette kurset er rettet mot alle IT-profesjonelle som ønsker å forbedre sine ferdigheter i å etablere effektiv tverrfaglig samarbeid, optimalisere verdistrømmer for tjenester, og anvende nøkkelkonsepter fra de fem ITIL-styringspraksisene på både strategisk og operasjonelt nivå.


ITSM-ledere

ITSM-utøvere som forvalter IT-drevne produkter og tjenester

IT-tjenestestyringsprofesjonelle

Start kurset nå

Eksamensdetaljer

Forutsetninger

For å få tilgang til noen av ITIL 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve-modulene, må kandidater ha et ITIL 4 Foundation, ITIL® v3 Foundation eller et hvilket som helst neste ITIL® v3-nivå sertifikat eller et ITIL 4 Managing Professional Transition.

For å få tilgang til eksamen, er det obligatorisk å ha deltatt på et akkreditert opplæringskurs.


Eksamensdetaljer

  • Varighet på 90 minutter (25 % ekstra tid for kandidater som tar eksamen på et annet språk enn sitt morsmål)
  • Lukket bok
  • 60 flervalgsspørsmål
  • 1 poeng for hvert riktig svar
  • Bestått: 39/60 poeng - 65%

Lisensiering

og likestillingspolitikk

Lisensiering og akkreditering
ITIL®4-spesialistkurset er akkreditert av Peoplecert, basert på partneravtalen og oppfyller akkrediteringskravene.

Likestillingspolitikk

PeopleCert: PeopleCert tilbyr en spesiell hensynspolicy for tilrettelegging av eksamener. Kandidater som trenger tilrettelegging bør henvise til PeopleCerts vilkår og retningslinjer på PeopleCert Special Considerations Policy.

Ofte stilte spørsmål

Trenger du bedriftsløsning eller LMS-integrasjon?

Fant du ikke kurset eller programmet som ville være passende for din bedrift? Trenger du LMS-integrasjon? Ta kontakt med oss! Vi er agile og løser alt!